woensdag 11 juni 2014

Road to Ruffec

Zo, de mensen die gelijk hadden over de NPO vlucht vanuit Sens zijn weer een beetje klaar met zeuren. Diegenen die succesvol waren en hun duiven goed thuis kregen heb ik eigenlijk niet gehoord, zij genieten van het succes van afgelopen weekend.
De overnachters wensen elkaar op Facebook alweer succes, de duiven voor St. Vincent zijn onderweg. Vluchten voor echte duiven, ingekorfd door echte mannen, zo las ik in de blog van Sjaak te Nijemirdum. 

Zelf hoop ik volgende week op Ruffec wat duiven in te kunnen korven. In 2010 als herintreder begonnen met postduiven, het idee was simpel: 2 of 3 overnacht vluchten per jaar meedoen, meer zit er niet in met een drukke baan en lange werkdagen.

Doe ik wel even, wat minder sierduiven, en dan fok ik wel even een paar duiven die dat kunnen, hoe moeilijk is het? Dat valt dus niet mee, Dit seizoen slechts een ploegje van 6 overjarigen, de jaarlingen moeten weer wat aanvulling verzorgen.
Hoe dat allemaal moet en wat is de beste manier om er te komen, ik weet het niet, probeer nu maar via een vast stramien en systeem wat resultaten te bereiken. Het komt goed, weet ik zeker, ben immers in alle vormen van duivensport succesvol geweest. Gaat alleen wel wat langer duren dan ik gedacht had. Geeft niks, het bereiken van een doel is vaak nog leuker dan het handhaven van het grote succes.

In ieder geval succes voor alle overnachters, komend weekend en komende vluchten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten